maandag 31 oktober 2016

Halloween op school

Woensdag om 06:50 sta ik op, met als enige doel: eyeliner aan mijn ogen doen samen met zwarte oogschaduw, EN op tijd op school komen...
Want op woensdag was het bij ons op school HALLOWEEN!
Ik had op voorhand bij mijn vrienden gecheckt of zij zich ook een beetje gingen verkleden, het antwoord was ja, als ik dat ook deed. Want ja, het is zo akward   als je als enige verkleed bent!

Dus ik fietste opgewekt naar school, de starende blikken van voetgangers, omwille van mijn make-up, vermijdend.
Eenmaal op school kwam ik tot een te gĂȘnante ontdekking: mijn vrienden waren vergeten dat ze zich gingen verkleden, of dat ze hun kleren/accessoires thuis vergeten waren!

Zucht....
Geen tijd meer om die make-up van m'n gezicht te halen, dan maar zo. De eerste 3u had ik PO en techniek, de mevrouw van PO deed er nog een schepje boven op, en smeerde nog wat fake  bloed onder mijn ogen. Met het grote gevolg dat Sacha, elke keer dat hij voorbij liep die dag,  even schrok  dan zuchtte en weer verder liep.

Tijdens de korte pauze kon je een pompoensoepje drinken voor slechts 50 cent.
Dat hield in dat je eerst 10 min. moet wachten omdat je anders je tong verbrand, dan gaat de bel die duidelijk maakt dat je in minder dan 1 minuut je nog steeds heel warme -maar toch wel smakelijke- soepje naar binnen moet kieperen.

-xxx- Lenka

Geen opmerkingen:

Een reactie posten