maandag 3 oktober 2016

Vrije dag? : De Harp

ik had afgesproken met joëlle:
om half 10 kom ik je oppikken en dan fietsen we samen naar school.

dus om 09:38 stipt, ( ik was maar een paar minuten te laat, ja seg, ik was thuis nog door mij te haasten op mijn gat de trap afgedonderd... AAAAUW! )
Dus ik belde aan....
*geen reactie*
Dus belde ik nog eens aan....
*geen reactie*
Dus ik bonkte op de deur en riep:" Joëlle !!!"
*geen reactie*
Ding, dong ding, dong ding, dong
*Lenkaaa.... ik heb me overslapen....*

( later bleek dat Joelle in haar droom dacht dat ik een slechte politie agent was :)) )


Een half uur later komen we aan op school. Ik schrok van dat kabaal(!), iedereen was gewoon aan het spelen!  Bij ons op school zit iedereen of op zijn GSM of de bottle flip aan het proberen, of (  zoals wij ) gewoon te babbelen.

De sfeer in de klas was uitstekend! Saskia moest maar 1 keer haar stem verheffen: Geno* had zijn kap aan en Tijn zijn zitbal maakte wat te veel geluid.
En op de speelplaats was iedereen de liefdestest aan het doen wat veel hilariteit opleverde!

Later die dag kwam Lander de speelplaats opgelopen, onder luid gejoel van de kinderen; hij droeg een bril! Hopelijk zie je nu dat de deur 2 meter verder staat dan je eerst dacht! :p

* Sorry als ik je naam fout heb geschreven
maar ik had geen idee hoe je die schrijft!

-xxx- Lenka

Geen opmerkingen:

Een reactie posten