maandag 5 december 2016

Albanië ( beter laat dan nooit )

Naar Albanië; in het vliegtuig:

Na drie kwartier wachten in een ijskoude gate ( ik zat net voor de airco, die op z'n hardst stond volgens mij) zitten we eindelijk in het kleine vliegtuig van Serbia air voor onze 2de vlucht van slechts 1 uur.
Onze vorige vlucht verliep toch vlotter moet ik zeggen, maar ja...

Naast mij zit mijn zus, te lezen ( ja dames en heren.. De wonderen zijn de wereld nog niet uit! Normaal wil ze nooit lezen en als we het haar verplichten, legt ze zich omgekeerd in de zetel, want anders is lezen zoooo saai!):-)
En aan de overkant van het gangpad zit er een kalende man met te lang borsthaar, dat uit zijn polo springt. :-§  En naast hem , waarschijnlijk, zijn vrouw; volslank met joekels van gouden ringen aan haar vingers.

En mijn ouders, die zitten voor mij, er valt niets over te zeggen aangezien ik hen niet kan zien.

-xxx- Lenka

1 opmerking: